νόμου υπ αριθ. 3528

βερρα χαρα δισκογραφια

«Αν πούμε, δηλαδή, ότι έχουμε ένα ποσοστό αλκοολαιμίας 2 τοις χιλίοις στις 12 τα μεσάνυχτα, αυτός ο άνθρωπος βάσει του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (ΚΟΚ), θα είναι μεθυσμένος μέχρι και τις 3 το μεσημέρι της επόμενης μέρας, που σημαίνει 15 ώρες μετά. Με άλλα λόγια, δεν είναι καθόλου αυτονόητο ότι αυτός ο άνθρωπος μπορεί να σηκωθεί στις 8 το πρωί και να πάει στη δουλειά του με το αυτοκίνητό του» ήταν η εξήγηση της υποδιευθύντριας της Διεύθυνσης Τροχαίας Θεσσαλονίκης, Παρασκευής Παπαγεωργοπούλου.


γιωργος μορτζος

νόμου υπ αριθ. 3528

νόμου υπ αριθ. 3528

Η ίδια, με αφορμή εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την ασφαλή οδική συμπεριφορά που υλοποιεί η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, σε συνεργασία με την τροχαία και τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής και Δυτικής Θεσσαλονίκης, επισημαίνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι η δράση αυτή απευθύνεται στους μαθητές και της μαθήτριες της Β' και Γ' Λυκείου που θα είναι ουσιαστικά οι αυριανοί οδηγοί. Μιλώντας για τις αντιδράσεις των παιδιών, τις ερωτήσεις και τα ενδιαφέροντά τους, σημειώνει ότι τους αρέσει η ταχύτητα, όμως τις περισσότερες φορές εκπλήσσονται με όσα ακούν και βλέπουν στα ειδικά βίντεο που έχει ετοιμάσει η τροχαία σε ό, τι αφορά την κατανάλωση αλκοόλ, το κράνος και τη ζώνη ασφαλείας.


«Φανταστείτε ότι ένας δικυκλιστής έχει 12 φορές περισσότερες πιθανότητες να έχει έναν θανάσιμο τραυματισμό σε σχέση με τους υπόλοιπους οδηγούς ή τους επιβάτες αυτοκινήτου» λέει η κ. Παπαγεωργοπούλου, υπογραμμίζοντας, παράλληλα, ότι το κράνος είναι εκείνο το οποίο απορροφά τη δύναμη παραμόρφωσης και έτσι μειώνονται τα ποσοστά θανάτων και αναπηρίας από τροχαίο.


Πάρα πολλά παιδιά ακόμη και όταν περπατούν, κοιτούν το κινητό τους και ενημερώνουν το Facebook...


Πέραν, όμως, των παραπάνω, ένα πολύ σημαντικό θέμα που αφορά και τους μαθητές και τις μαθήτριες είναι η χρήση του κινητού τηλεφώνου, όχι μόνο κατά τη διάρκεια της οδήγησης. «Έχουμε παρατηρήσει ότι πάρα πολλά παιδιά ακόμη και όταν περπατάνε κοιτούν το κινητό και ενημερώνουν το Facebook ή στέλνουν μηνύματα. Στους πεζούς μαθητές και αυριανούς οδηγούς αυτοκινήτων αλλά και στους νυν οδηγούς δίκυκλων 50 κυβικών συνιστούμε τη μη χρήση κινητού τηλεφώνου. Βέβαια, ο ΚΟΚ δεν απαγορεύει τη χρήση του κινητού τηλεφώνου κατά τη διάρκεια της οδήγησης, αλλά απαγορεύει να κρατάμε στα χέρια μας κινητό τηλέφωνο και να μιλάμε σε αυτό έχοντάς το στα χέρια μας ή χρησιμοποιώντας ενσύρματα ακουστικά. Ωστόσο, έχει βρεθεί σε πρόσφατη έρευνα βρετανικού πανεπιστημίου ότι ακόμη και αυτή η χρήση του κινητού τηλεφώνου την ώρα της οδήγησης αυξάνει ως και 4 φορές τον κίνδυνο εκδήλωσης τροχαίου ατυχήματος» προσθέτει.


Από εκεί και πέρα, η τροχαία, σύμφωνα και με τις οδηγίες του διευθυντή της Γιώργου Σουρβίνου, δίνει έμφαση στην τήρηση των ορίων ταχύτητας, την αποφυγή της υπερβολικής ταχύτητας μέσα σε κατοικημένη περιοχή, την έκδοση των κατά νόμο απαιτούμενων αδειών οδήγησης και την τήρηση των κανόνων του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας. «Εξηγούμε πόσο λάθος είναι η υπερβολική ταχύτητα και όταν λέμε υπερβολική ταχύτητα εννούμε ακόμη και τα 60 χιλιόμετρα σε κατοικημένη περιοχή. Αν ένα όχημα πηγαίνει με 60 χλμ την ώρα τότε υπάρχει πιθανότητα 85% θανάτου από τραυματισμό σε περίπτωση που το αυτοκίνητο συγκρουστεί με μέσο ή δίκυκλο» αναφέρει η υποδιευθύντρια της διεύθυνσης τροχαίας Θεσσαλονίκης.



νόμου υπ αριθ. 3528

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ο μηνας γ κλιση αρχαια

τηλεθέαση survivor secrets

ριζου αλικη ψυχιατρος